سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نسخه چاپیارسال به دوستان
فرزند رهبر معارضان دربند آل‌خلیفه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
انتقال زندانیان سیاسی بحرینی به زندان‌های عربستان

خبرگزاری فارس: فرزند ارشد شیخ "حسن المشیمع" از رهبران انقلابی دربند رژیم آل خلیفه با اشاره به اینکه وضعیت پدرش نامعلوم است، ابراز داشت که تعدادی از زندانیان انقلابی و رهبران آنها به زندان هایی در عربستان منتقل شده اند.

خبرگزاری فارس: انتقال زندانیان سیاسی بحرینی به زندان‌های عربستان

 

"علی مشیمع" فرزند شیخ "حسن المشیمع" فعال سیاسی بحرینی که توسط آل خلیفه دستگیر شده در گفت وگو با خبرنگار بین الملل فارس درباره وضعیت پدرش در زندان رژیم حاکم منامه گفت: پدر من یک روز پس از اشغال نظامی بحرین توسط نیروهای عربستانی درحالی دستگیر شد که نیروهای امنیتی آل خلیفه با حمایت سعودی‌ها به منازل فعالان سیاسی حمله می‌کردند و پدر من یکی از افراد اصلی بود که دستگیر شد.

مشیمع با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی آل خلیفه با پشتیبانی سعودی‌ها در ساعت ابتدایی بامداد به منزل آنها حمله کردند، افزود: پدرم در بدو دستگیری به مکانی نامعلوم منتقل شده و ما چیزی درباره وضعیت کنونی وی نمی دانیم و گمان می کنیم به عربستان منتقل شده باشد.

این فعال سیاسی در ادامه ابراز داشت: پدر من با وجود اینکه 64 سال سن دارد توسط نیروهای امنیتی شکنجه شده است و جان وی توسط نیروهای آل خلیفه در خطر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک سال از دستگیری پدرش گذشته تاکید کرد که شیخ حسن مشیمع و دیگر فعالان سیاسی دستگیر شده با توکل به خدا همچنان مقاومت خود را حفظ کرده‌اند.

علی مشیمع با اشاره به اینکه پدرش بیمار است، تاکید کرد که خانواده وی به شدت درباره سلامتی اش نگران هستند و مسئولین زندان آل خلیفه مجرم هستند زیرا علاوه بر اینکه رهبران مخالف را شکنجه می کنند آنها از دریافت کمترین حقوق خود محروم می کنند.

وی با اعلام اینکه"تاکنون یکبار به خانواده اش اجازه ملاقات با پدرش داده شده و چندبار تلفنی با وی صحبت کرده اند" افزود: پدرم در تمام این گفت‌وگوها برای جوانان مبارز بحرینی طلب خیر کرده و به مبارزان سلام فرستاده است.

فرزند حسن مشیمع با بیان اینکه پدرش هرگز از جوانان نخواسته تا از مبارزه دست بکشند، تاکید کرد که وی از جوانان خواسته که به توصیه های کسی اعتماد نکنند و تنها با توکل بر خدا و با ایمان مسیر خود را ادامه دهند تا خداوند آنها را به سوی پیروزی هدایت کند.

وی با اشاره به مقاومت ملت بحرین در مقابل سرکوب‌های رژیم آل خلیفه تصریح کرد که این مقاومت باعث شد تا سانسور خبری رژیم شکسته شود و در حال حاضر بسیاری از فعالان حقوق بشری و سازمان های بین المللی نگران انقلابیون بحرینی‌ شده اند.

فرزند مشیمع در ادامه ابراز داشت که رژیم آل خلیفه همچنان به اهانت‌هایش نسبت به مقدسات دینی و آبروی مردم ادامه می دهد و در زندان‌ها همچنان علاوه بر شکنجه جسمی ، جوانان را با توهین به بزرگان دینی شکنجه می‌دهد.

وی گفت: جوانان در زندان‌ها در وهله اول با تقویت قدرت روحی خود از طریق ایمان و توکل به اعتقادات و تشدید علاقه خود به ائمه و مراجع و توسل به آنها به این اهانت ها پاسخ می‌دهند.

فرزند مبارز سرشناس بحرین با وحشی خواندن نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تاکید کرد که این اقدامات مزدوران آل خلیفه تغییری در اعتقادات جوانان بحرینی ایجاد نخواهد کرد.






تاریخ : یکشنبه 91/2/31 | 9:33 صبح | نویسنده : علی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی